Luar Biasa BAIK...

..SelAMT MeyeLAMi JiWa InSAn BERgeLAR AQLI@AKAL ..

Wednesday, August 11, 2010

pertama kali puasa d perantauan

...ramadan dtng lgi dlm hdup muhammad aqliazi bin hussain,saat dan ketika p0st dc0retkn adalah mlm pertama muhammad aqliazi berpuasa di perantauan jauh drp keluarga trcinta.Pelbgai rasa meyelubungi dri gembira,sdih,luka dan lara memikirkan nasib diri sbng dendang perantau.tiba2 mem0ir rmadan yg lpas dtng meyingkap em0si yg brgel0ra rindukan masakan Tuan Bidah bt Tuan deris se0rang ibu yg terbaik anugerah Allah S.W.T kepda driku se0rng hamba hina yg merintih kese0rngan ini.saat dan tika ini ak amat meyesali tika suatu msa dlu aku merasakn yg kg ku kg Taman Sri Selising merupakn tempat yg memb0sankan kerna aku trpaksa menghabiskn dipl0ma ku d sana kini aku berpeluang melanjutkn ijazah d s.alam nun jauh dr kg,ha+i girang mendapt perkabaran ini.tapi pabila sampai sahaja d sini bermacam-macam kesusahan stu persatu dtng trpksa aku hadapi dgan rela hati walaupum perit ntuk dtelan.M0ga ramadhan kali ini memberi seribu satu mkna kepada diri insan kerdil yg rindukan dakApan dan kasih sayang se0rang wanita berglar ibu.Aku akn sntiasa ingt akn pesan ibu yg mengharapkn daku ntk cemrlang dlm beang yg aku cburi.Sem0ga aku mendapat kekuatan dripada penghijrahan aku ini.amin

No comments:

Post a Comment