Luar Biasa BAIK...

..SelAMT MeyeLAMi JiWa InSAn BERgeLAR AQLI@AKAL ..

Tuesday, March 30, 2010

Esok MTK and JPK singgah di melaka...

esok 31 mac 2010 Majlis tertinggi kolej uitm bersama jawatankuasa perwakilan kolej akn melawat bandaraya bersejarah Melaka.so aku mau coretkan sedikit dalam blog niee sedikit coretan perjalanan masa tulis niee kiteorng x pgi agi kul 5ptng baru bertolak pergi..
huhu perasaan seronok gak sebab sepanjang hidup aku x pernah ke Melaka Hanya pergi melawat tempat2 yang biasa jer.Maklumlah x berapa mampu nak pegi melancong2 nie..so mlam nie nak gitau lah ckit kat kwan2 yang
aku mau aktif dalam persatuan niee salah satu sebab kerana aku mau dapt pegi jalan2
seperti skng sonang2 jer dapt pegi Melaka nak tunggu duit sndiri lambat lor x tahu lah bile dapat ras
so kepada kengkawan yang raasa malas nak join persatuan niee janganlah buruk sangka kerna bila anda aktif dalam aktiviti berpesatuan niee macam2 anda leh lakukan banyak tempat dapat dilawati dengan percuma..SO
banyak2 kanlah aktif dalam kelab dan persatuan di Ipta masing2..huhu jadi sambung plak di kemudian hari aku akan uploadkan gambar2 kteorng MTK n JPK sesi 2010 yang x lame lagi akan pencen melawat bandaraya bersejarah...Coming soon...

No comments:

Post a Comment